Ansökan är stängd
Senior ekonomiassistent med erfarenhet av Visma DCE
SJR har förmånen att hjälpa vår kund med en senior ekonomiassistent med erfarenhet av Visma DCE. Uppdraget är med start omgående och pågår ca 3-6 månader, därefter finns goda möjligheter till förlängning. Vår kund arbetar hybrid där du förväntas arbeta på plats på kontoret vid Globen, Johanneshov 3 dagar i veckan och resterande tid hemifrån om så önskas.
Om tjänsten
Du kommer att tillhöra ett team om sju personer som arbetar nära varandra och stöttar där det behövs.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Registrera leverantörsfakturor
• Hantera och kontera omkostnadsfakturor
• Säkerställa att leverantörsfakturor blir betalda i tid
• Ge god service både internt och externt via telefon och mail
Lämplig bakgrund
Rätt person för rollen har relevant utbildning och har tidigare erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av arbete i Visma DCE.
Personliga egenskaper
Du är van att arbeta strukturerat, självständigt och har en god administrativ förmåga samt är systemvan. Vidare är du positiv, gillar att ha många bollar i luften samtidigt som du är med och bidrar med energi till gruppen.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Lindqvist. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-07-06.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Om SJR
SJR är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom ekonomi och finans, HR och lön, inköp och logistik, IT, juridik och compliance, hållbarhet, kommunikation samt chefspositioner.
SJR är idag cirka 400 medarbetare och verksamma över hela landet med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB, som är noterat på First North Stockholm, med dotterbolagen SJR in Sweden AB och Wes AB.
Vi jobbar utifrån visionen Professionals Choice Through Life, vilket innebär en ständig strävan efter att skapa långsiktiga relationer med människor och organisationer i vårt nätverk.
Vår process
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, så vänta inte med din ansökan.
Här kan du läsa mer om ansökningsprocessen.
I det fall tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten. I vissa rekryterings- och tillsättningsprocesser kan det bli aktuellt att genomföra en bakgrundskontroll av slutkandidaten. En bakgrundskontroll av en slutkandidat görs endast om risken i rollen motiverar att en sådan görs, på grund av rollens befogenhet, mandat och påverkanskraft. Här kan du läsa mer om vår rekryterings- och tillsättningsprocess.
Personuppgifter
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla s.k. känsliga personuppgifter såsom exempelvis hälsa eller medlemskap i fackförening. Här hittar du information om känsliga personuppgifter.
Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post till följd av GDPR.
För information om hur vi behandlar dina personuppgifter och dina rättigheter, se vår integritetspolicy.