redovisningsekonom-till-ganghester-med-start-i-augusti-image
Ansökan är stängd
Stad:
Karlstad
Tjänst:
HR/Lön
Län:
Värmlands län
Arbetsområde:
Uthyrning

Löneadministratör tillgänglig omgående

Har du erfarenhet av löneadministration och är tillgänglig för uppdrag på 80 %? Vår kund baserad i Karlstad behöver förstärka löneteamet under tiden de inväntar en ny rekrytering. Uppdraget är tänkt att starta omgående och pågå fram till sommaren. Bolaget är en stor global aktör på marknaden och här får du stötta med klassiskt lönearbete.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Löpande löneadministration och frågor kopplat till det
- Bokföring och avstämningar kopplat till lön
- Sjukfrånvarohantering
- Avstämning av semesterlöneskuld
- Retroaktiva löner

Lämplig bakgrund

För att lyckas i rollen ser vi att du har flera års erfarenhet av liknande arbete inom lön. Du är självgående och van att arbeta både högt och lågt. Du har erfarenhet av olika kollektivavtal, både kopplat till arbetare och tjänstemän och det är mycket meriterande om du har arbetat i Adga PS. Som person ser vi att du har en prestigelös inställning, förmåga att ta egna initiativ och noggrann.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager Frida Dalevik på 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Kontaktperson

Om SJR

SJR är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom ekonomi och finans, HR och lön, inköp och logistik, IT, juridik och compliance, hållbarhet, kommunikation samt chefspositioner.

SJR är idag cirka 400 medarbetare och verksamma över hela landet med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB, som är noterat på First North Stockholm, med dotterbolagen SJR in Sweden AB och Wes AB.

Vi jobbar utifrån visionen Professionals Choice Through Life, vilket innebär en ständig strävan efter att skapa långsiktiga relationer med människor och organisationer i vårt nätverk.

www.sjr.se

Vår process

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, så vänta inte med din ansökan. 

Här kan du läsa mer om ansökningsprocessen.

I det fall tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten. I vissa rekryterings- och tillsättningsprocesser kan det bli aktuellt att genomföra en bakgrundskontroll av slutkandidaten. En bakgrundskontroll av en slutkandidat görs endast om risken i rollen motiverar att en sådan görs, på grund av rollens befogenhet, mandat och påverkanskraft. Här kan du läsa mer om vår rekryterings- och tillsättningsprocess.
 
Personuppgifter

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla s.k. känsliga personuppgifter såsom exempelvis hälsa eller medlemskap i fackförening. Här hittar du information om känsliga personuppgifter.
 
Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post till följd av GDPR.
 
För information om hur vi behandlar dina personuppgifter och dina rättigheter, se vår integritetspolicy.