Supervisor till Nordic Infucare AB – Hero

Supervisor till Nordic Infucare AB


Logga.png

Vill du arbeta på ett bolag som tillför livskvalité för svårt sjuka människor? Brinner du för ledarskap och att leda ett team mot uppsatta mål? Då kan det vara dig vi söker!

Om Nordic Infucare AB
Nordic InfuCare är ledande inom behandling av kroniska sjukdomar i hemmiljö.

Nordic InfuCare har som mål att bidra till en ökad självständighet och förbättra livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Vi gör detta genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt genom att stödja sjukvården och patienter som vårdas i hemmet.

Vi arbetar med produkter och tjänster inom Diabetes, Kardiologi, Pulmonologi, Immunologi och Neurologi/Parkinson.

Våra 120 anställda servar patienter i samtliga nordiska länder. NordicInfu Care AB ägs av Air Liquide.

Kontoret är beläget i Bromma, Stockholm.

Rollen
I rollen kommer du att vara ansvarig för att planera, leda, optimera och säkerställa den dagliga verksamheten av Customer Experience-teamet (CE). Det innefattar att planera arbetsscheman för teamet och se till att tillräcklig personal är tillgängliga på daglig basis för att uppfylla KPI:er och SLA:er.

Du kommer även vara ansvarig för dagliga kontroller av system, t.ex. integrationer från WH, ERP, telefon. Vidare kommer du ansvara för att se till att schemalagd personal är på plats. Gruppen är på ca 20 personer och du delar ansvaret med en till Supervisor. I rollen har man bland annat lageransvar för outbound och som innefattar hela norden.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Performance Management och coachning med hjälp av befintliga verktyg som exempel kundnöjdhet, KPI:er och utvärderingar.
  • Ansvarig för teamets KPI:er, daglig uppföljning, optimering och rapportering till Head Of Customer Experience (CE).
  • Nära samarbete med Head of CE kring strategiska frågor och KPI:er
  • Upprätthålla tydliga prioriteringar med teamet
  • Ansvara för kontinuerligt leda utvecklingen och implementeringen av nya processer med C-IMP i åtanke.
  • Säkerställa att processer hanteras på ett korrekt och adekvat sätt i enlighet med SOP och eller annan dokumentation.
  • Involverad i hantering av incidenter och avvikelsetapporter
  • Identifiera utbildningsbehov i sitt team och sätta upp utbildning i enlighet med detta.
  • Ansvarig för dagliga kontroller av system, t.ex. integrationer från WH och ERP.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av Supply Chain (främst Outbund) och ledarerfarenhet. Du vill arbeta i en roll som dels är strategisk men även operativ. Du har god IT kunskap och är flytande i både svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet där vi ser att du är en lagspelare som är duktig på att engagera och motivera människor. Du är pålitlig och pedagogisk och är duktig på att hantera olika slags människor. Du har god analytisk förmåga och är sifferdriven där du har lätt för statistik och kan transformera siffror till agerande. Vidare är du prestigelös, arbetar strukturerat och driven som gärna tar initiativ och brinner för att effektivisera. Slutligen är det viktigt att du är trygg i dig själv och kan stå på dig när det behövs.

Kontaktinformation
I denna rekrytering samarbetar Nordic Infucare AB med SJR. För ytterligare information om denna tjänst och rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Sebastian Ragnarsson, Rekryteringskonsult på Sebastian.Ragnarsson@sjr.se.

Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, då urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. Bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidat.   

För information om hur vi behandlar dina personuppgifter se vår integritetspolicy:    

https://sjr.se/integritetspolicy/

Om SJR

SJR in Sweden är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance/Legal, HR/Kommunikation, Inköp/Logistik, IT och Management.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

Vår process

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, så vänta inte med din ansökan. 

Här kan du läsa mer om ansökningsprocessen.

I det fall tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten. I vissa rekryterings- och tillsättningsprocesser kan det bli aktuellt att genomföra en bakgrundskontroll av slutkandidaten. En bakgrundskontroll av en slutkandidat görs endast om risken i rollen motiverar att en sådan görs, på grund av rollens befogenhet, mandat och påverkanskraft. Här kan du läsa mer om vår rekryterings- och tillsättningsprocess.
 
Personuppgifter
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla s.k. känsliga personuppgifter såsom exempelvis hälsa eller medlemskap i fackförening. Här hittar du information om känsliga personuppgifter.
 
Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post till följd av GDPR.
 
För information om hur vi behandlar dina personuppgifter och dina rättigheter, se vår integritetspolicy  https://sjr.se/integritetspolicy/